I want a change.

Nu skrev jag väldigt mycket på förra inlägget. Så nu ska jag ha lite text och mycket bilder!
Tänkte visa på mitt rum :o för jag vill ha några ändringar där.


   

Garderoberna -.-
nejnejnej säger jag bara. Jag har alldeles för mycket kläder för att allt detta ska få plats här.
Jag behöver en stor garderod där jag kan få bra plats med allt!


   
Här är min tv och mitt sminkbord. Inget som är så störigt för mig. Jag trivs med det här.

   
Och det här älskar jag. Designen ovanför mitt databord är jätte fint tycker jag.
Har faktiskt gjort de helt själv, vad tycker ni?
Och sen min studio som jag älskar. Eller ja, jag älskar ju att sjunga så :)


Och min säng är bara (n) (tummen ner)
Den är jätte liten och när man vaknar brukar man slå in i väggen :(
Men den är jätte skön, det är inte de. Fast hade behövt större, när kompisar & anton också ska sova där.
Men jag klarar nog mig ett tag till. Fast så småningom blir de kanske en större säng :)

Kommentarer
Postat av: Caroline B

Förresten, ville du bli fotad någon dag? :D

2009-08-08 @ 20:30:57
URL: http://issilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0