i Miss u!

LÖRDAGKVÄLL!
spenderas med töser & godmat!
Det blir lite tacos ikväll med Louise, sandra & ellinor. Senare på kvällen får vi se om det kommer lite folk till kanske.
Men inte för många, det går bara inte.
Aa! så det är min lördagskväll, kommer nog bilder (hoppas jag)
Min kamera är ju fortfarande på vift!!!


Tänkte också säga att jag saknar Lotta. Förra helgen åkte hon :(
Och kommer inte tillbaka förens lång tid framöver..
Jag hatar att hon inte bor vid mig. För hon är verkligen den mest underbara och äkta vänn jag har :(
Inatt drömmde jag jätte konstigt, men jag var iallafall jätte lycklig. För jag hade en bästavän som verkligen älskade mig som en bästa vän! jag har lotta, verkligen! fast när hon inte bor här är det svårt att umgås hela tiden! så klart..



Jag kommer snart till dig lotta, jag loovar!
BFF!
i love u.

Kommentarer
Postat av: Lotta

aw älskling! du anar inte hur mycke jag saknar dig och hur svårt de är att va utan dig! :(

Vi har varit vänner i typ 14 år nu snart?

och även om jag bor i ungern eller nån annan stanns så kommer jag alltid finnas för dig!

men som sagt du mååste komma hit snart, jag smäller av!

Alltid vi&alltid bästavänner.

jag Älskar dig!

2009-08-22 @ 15:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0