Helsingborg.

Idag har det varit en underbar dag med älskling i Helsingborg. Vi gick först och kollade i massa affärer sen åt vi på harry's, hur gott som helst! Sen skulle han dömma så blev ingen bio :( det blev jag ledsen för men, vi fixa så han kommer hit ikväll igen och sover här. Jag har skola imorgon, men han får åka hem när jag drar dit. Men jag längtar inte :( kanske lite grann bara, för vi ska få ny lärare, och sen att träffa alla vänner igen. Men jag längtar inte överdrivet precis. Mina inlägg suger verkligen nu eftersom jag inte har min digitalkamera, har verkligen letat överallt. Men den är spårlöst försvunnen :(:( .. blöö!    Ha en mysig kväll allihopa, för de ska jag!




4 underbara månader! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0