Påsklov.

Äntligen är det påsklov. Efter en hård prao vecka på dagis är detta underbart! och vädret är ju bara ännu unerbarare.

Idag fick jag sluta tidigt. Så jag stack hem snabbt som attan och la mig i solen. Känns som sommar! :o
Jag la där med uppvikt linne & mini shorts inte ett dugg kallt bara för varmt nästan.

Och nu ska vi grilla! MUUMS.
Och sen ikväll ska jag se film och så med Elvira & Julia, i think.
Här kommer lite bilder från dagis. Trevlig helg! ♥




Detta är Frida. Rebecca's syster. Hon e nog den sötaste ungen man kan tänka sig!




detta är ännu en söt unge som heter felix. Han somnade i gungan haha.




Och sista bilden på frida, igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0