En himla massa uppträdande på gång! :D

Detta är den ena orsaken att jag inte varit på topp. För jag har spenderat väldigt mycket tid på musikskolan.

På tor. På musikskolan i åstorp klockan 7. Uppträder jag med Get here - oleta adams.
På mån vecka 18. Uppträder jag på björnen på dagen, nt riktigt säker vilken tid, med molly sandén - så vill stjärnorna.
Den 6 maj, har vi workshop. Då ska jag sjunga båda låtarna & någon ska säga vad jag gör rätt och fel.
Den 7 maj. Repetion.
Den 16 maj.  Jubeleumkonsert på kulturhuset i björnen sjunga Schakles med kör & jag som solist. :)

Så ni ser. Jag har haft fullt upp med massa repetion & annat!:)
Men vad gör man inte om man älskar att sjunga? :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0