Väla,familia.

Hejsan! Idag är det tisdag & varit en hel dag i skolan, på väla och familia. Det har gått bra tycker jag! :) var på väla & familia med Mariella alltid lika skoj. Tack för en mysig dag. Och nu kom jag hem såg tv;n gjorde läxan & kollade på medium (inspelat). Det var allt jag hade att säga om min dag. Ja just de.. headern hann jag inte göra idag & imorgon ska jag plugga inte säkert jag hinner då heller men vi får se.  Nu ska jag sova, för jag somnar snart på tangetbordet! godnatt.


Never let the fear of striking out. Keep you from playing the game. ♥


Dessa skorna blev det idag. Stövlar från nilssons. 599 kr, men tyvär måste lämnas tillbaka :( de är för höga kan knappt gå i dem. Skulle varit lite mindre klack ialf. -.-



Kommentarer
Postat av: Amanda

fina skor synd ju att de va för höga :l

2008-12-01 @ 17:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0