Uppvisning

Igår vad det uppvisning. förlåt att jag inte skrev efter men jag skulle dra igen till viken träffa calle & jakob :) de va kul. Och uppvisningen gick bra. Går inte lägga upp bild eftersom det finns bara en video :( menmen. Stack dit i lördes vid 2 jag & Louise gjorde ve oss fixa håret & byta om. Sen repade vi & åt på mc donalds. Sen klockan 6 kom alla folk nervöst var det verkligen men super kul! :D Nästa termin ska jag börja på pussycatdolls fast svårare & även hiphop. För det har jag gått på förrut och det är mer jag om man säger så :)  Nu är det söndag och jag har sjungt i kören på musikskolan de gick helt okej bara lite tråkigt att man inte fick sjunga själv :( menmen. Sen kom sanna så vi skulle gå här i åstorp och titta lite, men de var grymt tråkigt så vi stack till hbg ist och träffade jakob carro calla & alice. Mysig kväll nu ska jag väll bara glo film eller ngt sen är det en ny skoldag imon tråkigt men sant :( Vi ses.

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game.

Kommentarer
Postat av: Amanda

hej e det du som vatt inne på min blogg o sagt jag härmar?

2008-12-01 @ 17:47:07
Postat av: ellinor

jag och emma ska också börja på hiphop på impuls ästa år (Y) (:

2008-12-10 @ 21:35:09
URL: http://eliponkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0