Min födelsedag!

WIIIHOO!! den är äntligen här min födelsedag :) Imorse vaknade jag av att mamma.pappa & bror kom in & sjöng för mig. Jag bara älskar de :) jag fick adidas koftan jag velat ha nu jätte länge! & 1000 kronor. & smycke & en hög kjol :) I skolan blev man också grattad. Vill tacka alla som har grattat mig de värmer. Underbar dag har jag haft. Nu ikväll åt jag, mamma mormor & dennis snitzel, pappa va tvungen att åka iväg idag med jobbet fast klarar mig ändå väll :) aa efter de kom mariella & åt äpplekaka jätte gott. & kvällen slutade med att man tittade på systrar i jeans. Riktigt bra är den! Men nu ska jag sova.. Och imorgon. nej då är det ínte min födelsedag mer, nu får jag vänta ett helt år till :'O lång tid fast står väll ut med de också :).                             Pusspusspuss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0