Måndag, dans!

Idag är det måndag yesyes! :)  har haft en mysig dag kanske inte i skolan för jag var riktigt förbannad på allt. Vår lärare, jobbiga ungar o.s.v. menmen efter va det mysigt jag & Louise skulle ta tåget in kvart i men så klart kör tåget direkt när vi kom till stationen, såå det var bara att vänta på nästa. Men vi kom dit ialf. :) blev mys köpt nagellack & öronhänge. Sen va det DANS såklart & på lördag är det uppvisning längtar så jag snart spricker! låt de bli lördag nu. Imorgon bli det göra en ny header är lite trött på den jag har nu. Ska nog skaffa lite coolare ist för en sån rosa fjantig hehe. Menmen efter dansen stack vi in om väla snabbt skulle se om jackan jag ville ha fanns där, men nej såklart finns där inte en ändå jacka till mig! ouf. Ist köpte jag ett nagellack till, parfym & ansiktsmask som jag hade på för ett litet tag sen, riktigt len nu. Aa så nu blir det väll sängen snart för jag är trött, riktigt trött!.

Never let the fear of striking out. Keep you from playing the game.  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0