Fredag.

Idag är det fredag & man kan säga att det verkligen inte är min lyckodag idag. Brände mig i skolan och efter skulle vi hem & såg mariella gå där så jag stack ut huvudet och frågad eom hon skulle ha skjuts och ja det skulle hon men tror ni väll inte jag tappade min mobil då!? jo utan att höra de så när vi inte hittade den hemma elr något så körde vi ner & kolla & där la den. Sen drog vi till väla skulle byta mina stövlar de gjorde jag men hittade inga nya helt slut :(  och så klart inga jackor heller. Slut verkligen överallt!. Menmen. Imorgon blir det iallafall uppvisning på konserthuset i helsingborg. Och nu tittar jag på Idol med mamma och pappa mys!  vi ses.


Never let the fear of striking out, keep you from playing the game.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0