Ekebo (y)

Ikväll blir det ekeboo med Louise Alice & Carro, ska bli riktigt kul, känner bara för att dansa nu. Nu sitter jag här vid min data inte så mycket annat att göra, imorgon blir det kalas här hemma för mig så jag var precis ute & plockade några löv som dekoration till bordet. Och på tisdag!!!!! MIN FÖDELSEDAG :D längtar väldigt mkt, tycker om att fylla år. Fast jag tror inte man gör det när man blir äldre eftersom då vill man inte bli mer gammal än vad man är. Men nu ska jag snart ut och åka i corvetten med pappa. Sen ska jag nog städa mitt rum sen till kuisinerna ett tag på kalas bara äta & så sen drar man till Louise & spenderar hela kvällen på ekebo.       Take Care/ g.

Kommentarer
Postat av: egooo

jävla snack om den corvetten

2008-11-09 @ 22:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0