2 november

Missade en dag att skriva hoppas de går bra ändån :] Nu har jag nyss ätit god söndagsmiddag & innan de var jag & mamma på julmarknad på vrannsgunnastorpsslottet riktigt mysigt!. Köpte ett super fint handgjort halsband bara älskar de. Igårkväll va man med Alice igen som i fredes som tur hände de lite mer, det kom lite folk fritte, fredde, oskar, möller, robin & andy :) mysig de sista drog typ vid halv 3 när pappa hade visat klart bilen, vi har ju fått den nu riktigt fin :D . Måste ut & åka snart inte gjort de än :O förjävligt. Nu ska jag iallfall hitta mina nycklar till imorgon, för då börjar ju skolan. Tråkigt men sant :(  Men Stina har ju slutat för hon ska få bebisar så vi ska få en ny lärare & de kan ju också blir lite skoj & få se hur han/hon ser ut, men tror de skulle vara en kille :) Men ja var va vi nu.. just de nycklarna ja sen när jag har hittat dom ska jag väll sitta lite vid datan & sen se tv;n & så. Sen bara nanna. Måste bara säga en sak jag älskar Beyonce särskillt hennes nya låt if i were a boy, Riktigt riktigt bra!. kommer en bild på henne. Hade ingen annan roligt bild. & imorgon blir det dans längtat som en hööööna. Men louise. Så det blir min måndag :]   vi hörs.         Kiss'v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0