plugg..

Hej alla! Förlåt att jag inte skrev igår.. Hade annat för mig. Ja idag var det skolan som vanligt rätt skönt nu veckan innan lovet för man gör nästan ingeting. Vi kollade film spelade bingo och lite så. Efter solan drog jag och Mariella försökte få prao på balldershage "dagis" fast fick bli tingdahlsdagiset ist. Efter drog jag snabbt som attsingen till konfan, redan försenad fast de gjorde inte så mycket. Eftersom det var sista gången fick vi se film dricka julmust, äta peppar kakor, lussebullar, popcorn och chips. Blev ju inte lite mätt på de :o menmen. Efter konfan kom mamma och hämtade mig och vi åkte till mormor som gjort soppa, god soffa (y) fast gry va mätt i magen, tog bara lite. Nu sitter jag hemma och pluggar så minuterna känns som sekunder :(  hoppas jag klarar provet bra ialf! Och föresten min mobil blev snodd i fredes :( när vi hade lucia, ja ialf.. vi fick ju spärra kortet och så fick jag ett nytt kort idag. Så fick ta min gamla rosa mobil. Jaja.. bara att stå ut.    Vi hörs!

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game.♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0