Lucia repetion.

Idag är det Torsdag och den har varit ritigt lång, hela dagen har vi repeterat inför lucian imorgon. Och efter de var jag Louise Rebecca Robin och Andy på väla.
De va trevligt fick köpt lite saker. Som en julklapp till bror, tröja och skärp till imorgon och en fin navelpiercing.
Efter drog jag och Louise och solade, har solat rätt myket nu så man ser stor skillnad :))
Imorgon kväll är det lussevaka som kmmer bli så kul.
Vet inte om jag hinner me att skriva imorgon vi får se fast om jag inte gör de vet ni att jag är fullt upp med annat, tror ni klarar er en dag :) Ha det underbart.

 
Never let the fear of striking out, keep you from playing the game. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0