julgodis!

Idag är det Måndag, och bara två dagar kvar till julafton :).  Igår va jag på familia och kollade på darin och Agnes, med kusin och mamma. Grymt kul. Fick darins autograf ofc ;d han är så snygg!  Kommer bilder sen :). Sen på kvällen kom Elvira också, och både Malin och Elvira sussa här. Så åt vi lite räkmacka och sånt på kvällen. 

Ja & idag är det ju måndag! och snart ska vi baka julgodis. Jag ska göra knäck och cornflakes choklad. Mumma! pappa och Dennis ska göra ngt annat. Sen på kvällen hoppas jag att jag ska träffa Lotta, hon kommer ju hit idag från Ungern :) och det ska bli så roligt att träffa henne!  Det kommer nog många bilder sen både söndagen & måndagen sen.   Pussåslänge!

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0