En vecka kvar!

Hejsvej! :)
Idag är det Onsdag! en vecka kvar till julafton :D
Dagen började med att man vaknade försent, slängde på sig kläderna och sminket och drog till skolan.
De två första lektionerna var det film på björnen "kulturhus"
Filmen hette a christmas carol.
Fast halv 9 skulle jag till doktorn och kolla min rygg.
Den är fortfarande 5 grader snee, fast det gör man inget åt nu.
Nu på kvällen kom Elvira och vi bakade pepparkakor jätte goda var dom! :)
Och klockan 8 var de såklart bonde söker fru. Finalen, eller vad man ska säga. Det va kul!
Nu har jag klippt mitt löshår, var tvungen att klippa topparna det blev bra.
Och nu ser jag pettson och findus för den är så söt!
Dock ser jag den icke tecknade mycket bättre (y)
Sovgott! för de ska jag :)

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0