En dag kvar innan lov.

Torsdag! Nu är skolan slut.. har bara avslutingen imorgon också sen är allt bara sååå skönt.
Idag har det varit soft i skolan, inte vanliga lektioner precis.
Efter skolan stack jag ut i min studio och spenderde ngn timme där.
Riktigt roligt! jag bara älskar att sjunga.
Vi har också varit och köpt en julgran idag. Jag tkt inte riktigt om den fast den duger nog med pynt på.
Och nu har jag hållt på att packa in julklappar i en hel evighet, fick lite pause imellan och drog till mormor
med lite mjöl som hon behövde till sitt bak.
Jag bara älskar mormor's kakor! så fick provsmaka några (a)
Nu klockan 8 är det "bonde söker fru" det ska man inte missa.
Sen klockan 9 är det "medium" det ska man verkligen inte missa!
Det är så himla spännande :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0