3 advent.

Såja! nya tag nu. Nu är det bara 1 vecka och 3 dagar till julafton :D längtar sjukt. Idag är det söndag aao. I fredes var det lusse vakan helt okej tack för den kvällen. På lördagen drog jag till Rebecca på kvällen sen kom fritte,martin & annan och vi kollade på the mist. Den va inte och leka med rätt bra fast rätt rälig ändå. Nu denna söndagen har jag varit med robin på kvällen och kollat på film även en skräckis där. The happening hette den, den va rätt sjuk de fick en sjukdom så de ville ta livet av sig själva haha. Vi satt och skrattade åt de. Nu är klockan rätt mycket och jag ser film, sen ska jag förmodligen nanna. Vi hörs imorgon.  Och just de. Pappa hämtade mig med corvetten imorse underbart att åka den :)



Bild på bilen och älskade pappa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0